Med »dvopogonci« kandidata za vrh Zanon in naš prvak Humar
Konkurenca bo zelo ostra tudi med dirkalniki s pogonom
na en par koles, tako v skupni, kot v uvrstitvi DP Slovenije. Humar in
Zanon računata na zmago, tu pa sta vsaj še Turk in Pajk.
Ne
glede na dejstvo, da bo letos konkurenca med vozniki dirkalnikov s pogonom na
vsa štiri kolesa nepričakovano številna, pa bo osrednjo pozornost ljubiteljev
rallyja v boju za točke DP Slovenije vseeno privabila divizija 2. Številni hitri
vozniki v preverjenih avtomobilih s pogonom na en par koles in nekaj
atraktivnih novosti bo temperaturo že na prvi hitrostni preizkušnji dvignilo do
vrelišča, položaj pa se bo verjetno ohladil šele po prihodu v cilj. Na seznamu
prijavljenih je tokrat kar 10 posadk, razen morda dveh pa lahko vse računajo na
boj za zmagovalne stopničke!
Vsekakor moramo za prvega favorita v tej
konkurenci šteti državnega prvaka v skupni uvrstitvi iz lanske sezone Aleksa
Humarja. Nastopil bo s povsem novim Renault Cliom R3, ki je bil sicer do konca
pripravljen šele te dni, a že kakovost posadke, zapiske bo Aleksu tudi tokrat
bral Florjan Rus, in zmogljivosti tega francoskega dirkalnika so zagotovilo ne
le za boj za zmago v diviziji 2, pač pa tudi za dobre možnosti v skupni uvrstitvi
DP Slovenije ter skupni uvrstitvi dvopogonskih vozil na rallyju Saturnus. V
slednji bo največja konkurenca slovenskim, južno tirolska naveza Bernd Zanon in Florjan Zelger. Simpatičen par bo tudi letos
tekmoval s strupeno oranžnim renault Cliom S1600, s katerim sta lani pokorila
vso konkurenco med vozili s pogonom nas en par koles. Zanimiv bo tudi nastop
Roka Turka in Eneja Ložnarja s povsem novim Peugeotom 208GTi R2. Posadka, ki je
iz Labotske doline, kjer je tekmovala z najetim Renaultom Cliom R3, prinesla
poln izkupiček v diviziji 2, bo lahko zelo hitra, v kolikor z dirkalnikom ne bo
kakšnih težav. Visoko kotira vsekakor tudi lanski zmagovalec divizije 2 na
rallyju Saturnus in državni prvak v tej konkurenci Alan Pajk. Ljubljančan
ostaja zvest svojemu Citroenu C2R2 Max, zamenjal pa je sovoznika. Zapiske mu bo
zdaj bral Jaka Cevc. Njegov moštveni kolega pri AMD Slovenija avto Uroš Papež
bo napadal iz ozadja, velike težave pa pestijo Mateja Grudnika. Potem, ko je že
kazalo, da je hitri Velenjčan lani končno rešil kronične probleme na desnem
sedežu svojega dirkalnika z Majo Pahor, pa je slednja letos naredila premor,
ker pričakuje naraščaj. Grudniku je na Koroškem zapiske bral Florjan
Rus, a se ta zdaj vrača k Humarju. To utegne možnosti strojnega inženirja,
zaposlenega v Revozu, ki dirka z edinim Renault Twingom R2 pri nas, pomembno
otežiti. Tudi mladi Tim Novak v Škodi Fabiji R2, ki je v Labotski dolini
presenetil z drugim mestom, bo težko držal korak z najhitrejšimi, enako lahko
zapišemo za Hrvata Viliama Prodana, ki s Citroenom C2R2 letos nastopa tudi v DP
Slovenije. Še dve posadki AMD Slovenija avta, k ibosta nastopili v tej skupini,
predvsem zaradi nekonkurenčnosti dirkalnika nimata pravih možnosti. Medtem, ko
jan Medved v peugeotu 206Rc še lahko preseneti, predvsem v primeru dežja, pa
Robert Lukovič v ostareli Opel Astri lahko le računa na spodoben prihod do
cilja. Prav tako je neznanka tudi forma Slavka Komela in njegove Astre, saj
veteran še nekaj časa ni sedel v dirkalniku.